Graag wil ik even wat aan het licht brengen.
Ik hoorde enkele roddels voorbij komen over dat ik wel zeg dat DutchAttraction.nl niet commercieel is maar dat ik op de achtergrond wel geld verdien, producten verkoop en nog een paar andere

Het zit als volgt:
DutchAttraction.nl is non-commerciele website. Dit is meer met de gedachte dat elk bedrijf in de PU wereld kan adverteren en zijn producten kan promoten.
Ikzelf moet natuurlijk ook mijn huur betalen en heb daarom een aantal banners op de website geplaatst en ik zal DutchAttraction zelf natuurlijk ook gebruiken om producten en diensten te promoten. Net zoals elk ander bedrijf dat ook mag

Voor degene die twijfelen aan of het nou commercieel is of niet, het is non-commercieel op het gebied van "alle bedrijven mogen adverteren en promoten'" en het is commercieel met de gedachte dat ik er inderdaad wel geld aan wil verdienen, niet om rijk te worden maar gewoon om alle tijd en energie die ik en de mods erin steken te vergoeden, helaas is er alleen een bedrag van 250 euro binnenkomen voor een banner en een aantal gratis entree kaartjes hier en daar. Maarja dat hoort erbij

Ik hoop in ieder geval dat jullie genoeg informatie op deze website zullen vinden en delen en dat jullie je ook kunnen vinden in mijn gedachte met DA. Als je dat niet kan vraag ik je dit hier te plaatsen zodat er een leuke discussie over kan gehouden worden en er geen roddels meer zijn

Groetjes,
Jeffrey