Ik zou graag de focus zien op PU en Underground.
Ik denk dat dit forum het zeker in zich heeft om de grootste en meest actieve in heel Nederland te worden!
Waarom PU?
Dit is een uniek aspect in de markt, lifestyle en sociale forums zijn er genoeg. Sterker nog, ik denk zelfs dat het onmogelijk is daarmee ge grootste te worden. Denk aan bekende magazines met hun eigen forum, zij hebben tenminste een cashflow om marketing te gebruiken. En je wil ook niet zoiets als FOK waar iedere idioot zich kan aanmelden.
Waarom Underground?
AFC's zullen de stof niet serieus nemen omdat de expertise en discretie ontbreekt. Regel 1 om van je verlegenheid af te komen: stop met verlegen te zij over je eigen verlegenheid! Hoeveel mensen zullen toegeven dat ze verlegen zijn?
Wat PickUp betreft, er zijn zoveel verschillende manieren om je succes met vrouwen te helpen verbeteren. O.a. specifieke methodes, routines, patterns, NLP etc (ik noem het maar technologie). Ik neem aan dat de meesten van ons het ALLEMAAL in ons arsenaal willen hebben om te kunnen testen welke het best bij je past. Misschien is het wel voor sommige niet de manier omdat je dan niet jezelf bent. Dat klopt. In het engels hebben we daar een spreek woord voor: Fake it till you make it! En wanneer "you make it" kun je jouw manier implementeren en naar je eigen persoonlijkheid vormen.
Echter de meesten die tegen deze technologie zijn, zijn meestal voorstanders van de "natural game". Maar let wel dat natural game niet voor iedereen is weg gelegd! Ik ken DYD, een vorm van natural game, nu al een aantal jaren. Maar voor mij heeft het niet veel opgeleverd, omdat ik bang ben (AA) en niet weet wat te doen. Ik ben bijvoorbeeld ook erg kieskeurig wat vrouwen betreft, dus ik zal minder benaderen over het algemeen, en is voor mijn succes van verhoogd belang om technologie te gebruiken.
Verder draag je het risico van leechers, mensen die alleen komen kijken om de bruikbare dingen te lezen en niets bijdragen. Mensen met slechte intenties en/of geen respect voor vrouwen. Als iedereen de kneepjes van PU kan inzien, zul je langzamerhand het effect krijgen als met "openingszinnen" zoals: Met welke lippen zullen we beginnen? Het zegt: ik wil sex maar ben te bang om het te zeggen.
We moeten juist mensen hebben die zichzelf en hun game willen verbeteren en ook echt gemotiveerd zijn. Die mensen zullen de community wel vinden en bijdrage leveren! Als heel Nederland geen game heeft bij wijze van, zul je heel Nederland hier tegenkomen. En mensen die je hier niet tegenkomt hechten er blijkbaar niet genoeg waarde om zich te verbeteren en zich ervoor in te zetten. We hebben genoeg sites zoals ASF en
http://www.directnaturalgame.com en natuurlijk de Guru's om de community te promoten en PU aan te kaarten.
Er is alleen onderling een beter communicatie nodig. de Guru's zullen zichzelf meer moeten promoten en Nederlanders zouden via de PU sites sneller naar dit forum geleid moeten worden! Promotie op de meest populaire (Engelse) community's is daarom zeer aan te raden.