Laat het me weten als ik in jouw ogen compleet de plank missla, laat het me weten als je een bepaalde mening deelt ervan.
Ik kan het voor mezelf houden, ik kan het mooier maken dan dat het
is, maar een eerlijke ongezouten mening kun je hier lezen over hoe ik de sfeer ervaar de laatste tijd op DutchAttraction.
Moge duidelijk zijn dat ik ZELF ook geen heilige boon ben, en dus niet uithaal naar 1 specifiek iemand, maar dat onderstaande quotes DE voorbeelden zijn van de ondermijnende ''status'' sfeer die ik ervaar op DA en dat ik zelf ook flink participeer aan AL het gedrag wat ik beschrijf, maar hoop ik dat
we er iets aan kunnen veranderen met elkaar.
Met jou. Om er een sprankelend forum van te maken (en zoniet als je al vind dat dat zo is).
Satisfaction schreef:runawaynerd schreef:idd...toneel als je dat niet ziet ..hahah ..dan snap ik wel dat het niet lekker gaat bij de dames
OMG en ik dacht dat wrestling echt was...mijn wereld stort in...what are the millions AND THE MILLIONS gonna do now? Trouwens voordat je zo dingen als de laatste deel van je zin schrijft is het wel handig om je af te vragen of je zoiets überhaupt tegen IEMAND moet zeggen en als dat wel zo is dan is het handig om even te checken over wie je dat zegt...misschien even mijn naam googlen, of naar mijn credentials rechts naast de post kijken, misschien mijn handtekening lezen, of de DA zoekfunctie gebruiken
Frederik Satisfaction
Dus nogmaals; Satisfaction en Runawaynerd. Voel je in bepaalde zin niet aangesproken. Dit is slechts een voorbeeldje van hoe het er vaker hier aan toe gaat.
@ Runawaynerd;
What the fuck schiet iemand daar nou wat mee op, met zo'n opmerking. Al zou je het niet eens zo bedoeld hebben. Post dat soort stuff gewoon NIET!
@ Satisfaction
check. your. ego.
moet ik ook blijven doen hoor.
->
Helaas zitten er mensen op DA die alles vanuit hun eigen ego'tje bekijken en elkaar alleen maar bekritiseren en zelfs aanvallen.Voorbeeld van de eerste quote van Runawaynerd bevestigt dit. Eerlijk gezegd doet het me zelfs denken dat hij zelf zwaar droog staat... maarja, dat is maar
een gedachte en iets wat ik nooit zeker zal weten. Dat zo iemand dit zegt (en dergelijke opmerkingen worden wel vaker gemaakt) maar zelf op een pickup
forum zit vind ik nogal raar. Als we allemaal al goed met de vrouwtjes waren zaten we hier niet. BAM.
Het valt me zoiezo op dat er bijna nooit constructief gediscussieerd kan worden op dit forum en dat bijna niemand op DA ook maar ECHT openstaat
voor de mening van een ander tenzij diegene een blauw naampje heeft of een bepaalde ''status'' heeft verworven op het forum.
Die wordt dan gekontlikt.
De mensen die al lang op dit forum zitten kunnen dit beamen, de mensen die kontlikken zullen waarschijnlijk mij onderuit willen trappen;
I don't give a fuck.
Het valt me bijzonder op dat er weinig zelfreflectie is.
Ik ken maar enkelen die ik dit wel zie doen en wel openstaan voor de mening van anderen
en ook hun eigen mening kunnen bijstellen.
Zelf kon ik dit eerst ook niet.
Zelf ben ik ook in deze valkuil gevallen (remember...? indirect vs direct... geen open vizier voor andere meningen, tunnelvisie) maar heb ik er oprecht van geleerd en kan ik dit nu wel.
Thanks guys. Wist niet dat je hard op je muil kon gaan op een FORUM, maar heb er echt van geleerd. Heb die oogkleppen afgezet.
Tja, dat ik daardoor een provocatieve naam heb gekregen en in de ogen van anderen ''gedaald'' ben in de 'ik mag je-heid' is helaas een zijproduct daarvan en slaat dan
weer terug op de beperkte blik van die mensen. I don't care if someone doesn't like me. Dit is hoe ik het zie en helaas ben ik er ZELF ook onderdeel van.
Het forum is in principe echt heel mooi hoor, maar ik vind de sfeer echt verpest.
In bijna elk topic waar om advies wordt gevraagd; wordt er OF het standaardadvies gegeven (waar diegene wat aan heeft)
en vervolgens ontstaat er een discussie over wat er nou het beste is (wat er niet is....) en post iedereen wat werkt voor hem en kunnen anderen er geen spijker
tussen krijgen. (want een hoop ''methodes'' hebben overal een oplossing voor, wat dus met elkaar gaat botsen en bijna altijd eindigt in discussies - including me boys..)
Vervolgens is degene die om advies gevraagd heeft compleet in de war met een tip-lijst gebaseerd op 10 methodes en 3 A4'tjes lang en mag hij een discussie
aanschouwen. Iets wat totaal de point misslaat van zijn initieele vraag.
Dan worden er ''hints'' gegeven door mensen met een bedrijf of worden die mensen haast wel gedwongen een workshop te nemen van HONDERDEN EURO'S..
De beheerders zouden ook heel het bedankjes-systeem moeten afschaffen.
Het slaat nergens op en bevordert statusjacht wat het forum alleen maar
ten nadele valt.
Het is nu een commercieel forum geworden. Wat ik zeker wel begrijp van Blazter/jeffrey aangezien hij er fucking veel tijd in steekt
en vervolgens anders klanten ziet weggekaapt worden door andere coaches die van zijn forum gebruik maken. Dus het is zoiezo al jammer
dat dit zover heeft moeten komen.
Het valt me ook op dat coaches bijna nooit meer wat posten NU. In de DA spotlight staan nog wel oude posts van gasten als Caveman, Satisfaction en wildcouger.
Met uitzondering van Timide die wel NU gratis info verstrekt en die de kwaliteit van heel het forum, ja HEEL het forum nog enigszins hoog weet te houden in zijn eentje met top posts in het algemeen. (Steek die maar in je reet maar je neemt er wel de tijd en moeite voor dus petje af).
Waar zijn de gasten als Satisfaction, Caveman, Kinma, Oscar, Jonathan etc etc... gebleven?
Waarom posten jullie nooit meer wat? Dan heb ik het niet over een commentje, maar over de diepe inzichten. (Dit is niet aanvallend bedoeld, maar ik zie jullie allemaal gewoon echt nooit meer wat posten en ik ben benieuwd waarom niet!)
Samen kunnen we er een TOP forum van maken. Met zijn allen. Vanuit een ''frame'' van hulpvaardigheid en niet ''Nee dat werkt niet, dat is gaar, DIT WERKT'' - Zegt mr.x met 100 bedankjes en blauwe naam - vervolgens wordt zijn mening opgepikt als waarheid.
en juist de mensen die ''goed en ver'' zijn in het proces verlaten het water en keren vervolgens niet of nauwelijks terug om te vertellen hoe ze daar zijn gekomen. Jammer.
Iedereen zegt wel zo'n hekel te hebben aan die ''SEDUCTION-INDUSTRY'' maar iedereen doet er aan mee. Ongewild of gewild.
Als je beginner bent kom je in een wereld terecht waarvan je niet eens weet welke richting je op moet. Er worden dan tips gegeven over welke richting
je op moet en vervolgens gaan de tipgevers met elkaar in een niet-constructieve ''discussie'' over wat het beste is. Hoe komt dit over op de beginners?
Waar is de positiviteit op het forum?
Quotes als waarmee ik de post opende, zulke comments worden regelmatig geplaatst en dit is slechts een voorbeeld.
En kwalitatief is het forum ook niet echt hoog. Ik zit er nog op om hopelijk zo nu en dan eens een inzicht te kunnen verschaffen aan iemand
die nieuw is, want 95% van het forum is compleet nieuw en beginner hierin (we need you coaches...!)
Het is er heus nog wel hoor... Maar het is een waakvlammetje geworden die kunstmatig hoog wordt gehouden door oudere leden (en sommige coaches)
en de beheerders, die hun best doen om keer op keer weer wat kwalitatief leven in het forum te blazen.
Week later. Super topic weg. AFC meld zich aan - vraagt hoe hij uit de friendzone moet komen (wat dan net een week eerder een hot item was)
Om maar een voorbeeld te schetsen. Dagelijkse kost op DA.
De DA spotlight zou nog zoveel meer juwelen kunnen bevatten.... Hij is magertjes, tov enkele andere internationale forums en dit is jammer. Ik hoop oprecht
dat commercieele coaches hun geld-ogen even uit kunnen zetten en soms wat nieuws willen posten van die zogenaamde ''diepe inzichten en hoe meteen seksuele aantrekkingskracht op te kunnen wekken bij elke vrouw'' - hey.. ik ken de principes en gebruik het.. (seksueel oogcontact, heb ik eens een topic over geschreven) maar ben benieuwd wat dan
echt die hardcore stuff is die wij nog niet weten. Geef eens wat vrij! Ja, gratis!
En ik doe mijn best wat van mijn stuff weg te geven, helaas werkt dit vaak niet voor anderen of wordt het door 80% onderuit getrapt als zweverig gelul (en hey.. als je nou eenmaal analytisch denkt en niet zozeer in contact staat met je emoties gaat pickup gebaseerd op emoties en in het moment leven ook echt niet voor je werken. Seems logical to me),
maar hey.. ik doe me best en probeer
door te geven wat voor mij werkt. Me beste maatjes zitten ook hier op het forum en weten het.
Maar nogmaals, een open sfeer hangt niet op dit forum.
Innergame stuff wordt afgeschreven als ''new-age crap'', indirect vs direct. Emoties vs textboek/analytisch.
Enzovoorts................................. enzovoorts.........
Wat de truuk is; Het werkt ALLEMAAL!
Vind uit wat voor JOUW KOPPIE werkt = mijn tip vd dag.
What the fuck betekent uberhaupt new-age per definitie..? Hmm......
Er zijn duidelijk ''kampen'' op het forum; De ''textbook-gamers'' en de ''Natural/innergame, new-age - gamers'' deze gaan flink aan de haal met elkaar
(waar wederom ik ook onderdeel van ben, dus ik ben zelf net zo hard in dit alles aan het meegaan)
en vervolgens kiezen uiteraard alle ''newbies'' de textbook-kant, omdat ze dit gebruiken, (want ze hebben net the game uit dus zijn laaiend enthousiast over MM)
dit duidelijker is en hier al een keer seks op hebben gehad.
Dus sluiten ze zich af voor al het andere (natural/new age)- wat wederom
fucking jammer is want met uitproberen van VANALLES kom je er.
Zo voelt het ook echt aan voor mij; kampen. Directe gasten. Mystery Method dudes. Textbook dudes.
En BIJNA IEDEREEN predikt 1 methode.
Dus zelf ben ik dan wel eens fel geweest dat ''direct game de shit is'' maar bijna iedereen doet hier aan mee.
Let op; bijna iedereen. Voel je je aangesproken omdat jij niet 1 methode predikt? -> Je hoeft jezelf niet te verdedigen

Want zogenaamd ook de ''middenmooter'' van het forum hier DOET alsof die er alles van weet, maar ik denk dat zo'n 20 % hooguit het seksleven heeft dat hij wilt. - hmm.. klopt niet helemaal
(de niet-coach, ''maar ik doe wel al een tijdje mee dus ik heb wat te vertellen'' - dude, veroorzaakt door statusjacht/ego.. )
<- ik dus ook, alhoewel ik altijd superioriteitsgevoelens gehad heb.
Daarnaast melden zich er elke dag nieuwe leden aan die alleen maar om advies vragen en niet de moeite nemen zich voor te stellen en een zoekbalk te gebruiken..
En het cirkeltje is weer rond!
Zo. Dat het postje van runawaynerd dit heeft getriggered is nogal bizar, maar ik liep er al langer mee dit te posten.
Ik zal in ieder geval bij mijzelf beginnen en voortaan nog meer opletten dat ik gewoon CONSTRUCTIEF antwoord geef in plaats van een ONDERMIJNENDE REACTIE
plaats.
Constructief; Nou, wat voor mij altijd heeft gewerkt... ik deed altijd in die situatie x en daarna b en ik geloof daarom niet zo in [x]
Ondermijnend; Je moet gewoon x en b doen. of wil je altijd mamma's knulletje blijven? (dikgedrukt = het ondermijnende)
daarnaast is mijn suggestie de bedankjes af te schaffen om statusjacht te voorkomen.
Misschien kunnen we met wat creatieve oplossingen komen om ondermijnende discussies, reacties ed tegen te gaan?
Ik ben oprecht benieuwd.
Gr, Daniel