Heren,
Ik heb mijn bestanden toegevoegd.
Hieronder een lijst met de bestanden die ik toegevoegd heb (logischerwijs geen dingen die er al stonden):
In map: 'Self Improvement'- map toegevoegd met 'Hypnotica'
- inhoud: sphynx of imagination (uur durende hypnose die je met goede headphones moet luisteren bijvoorbeeld voor het slapen gaan) <
- aanrader - collection of confidence ( dmv hypnose wordt aan je inner-game gewerkt, ik was skeptisch maar het is krachtig spul)
In map PUA- map toegevoegd met
'AFCAdam' -inhoud: zijn boek 'attraction explained' (vooral over het belang van social proof wat het trademark is van Adam)
- map toegevoegd met
'Brad P' inhoud: een aantal boeken van Brad P waaronder (
Fashion Bible/18 degrees of social freedom/Planning the perfect date)- Toegevoegd: (los in de map PUA)-
Mantak Chia the multi-orgasmic man' (over hoe je als man meerdere orgasmes kan hebben en het langer volhoudt in bed)
-
Ian Kerner: 'she comes first' (over de verschillende sweet spots bij de vrouw en hoe haar het best te bevredigen)
<- aanrader-
Sex God Method (over hoe je een dominante man wordt in bed en dus een Sex God wordt)
-
Tyler Durden's Boyfriend Destroyer (voor als je een relatie stuk wil maken om een vrouw te krijgen)
Ik stel voor dat iedereen in deze thread even aangeeft wat hij toevoegt zodat het allemaal goed overzichtelijk blijft (misschien handig dat Blazter het allemaal kan ordenen mits hij daar zin in heeft

)