Ik las het bericht net om mensen te waarschuwen voor SPEER... En ik ben het eens. Als 10% waar is ga dan niet... Nu wil ik hetzelfde doen voor het volgende DA-Bootcamp!!
Ik wil de mensen ook beschermen!! Ga NIET naar het volgende DA-Bootcamp!! Ik hoop dat de beheerders van DA dit lezen en zorgen dat de naam van DA goed blijft... Want het gaat niet goed nu!!
Ik wil het aan jullie uitleggen....
Spreker 1: Tim, die man is goud! Voor hem zou ik gaan, vergeleken de rest van de datingDokters is hij echt goed. De rest heb ik kort gesproken en zijn echt heel slecht. Laat je niet misleiden door de reclame van de DatingDokters. Mijn boodschap naar Tim, Ga voor jezelf beginnen!!!
Spreker 2: Wildcouger
Ik hoorde dat hij een evenement wilt organiseren omdat hij altijd geldproblemen heeft. Dat heeft mij aan het denken gezet. Daarnaast zijn er geruchten dat hij geen vrienden heeft omdat je hem niet kan vertrouwen. Geloof mij, je wilt geen "advies" van deze man aannemen.
Spreker 3: Badboy of Tao
Waarom?? Ik heb met je gepraat en je geeft goede tips. Dat was ook goud!! Je geeft veel gratis weg. Las iets van gratis coachen. Mijn vraag is dan, waarom moet ik 42,50 nu betalen terwijl ik weet dat jij het niet doet voor het geld. Is deze community niet om elkaar te helpen?
Spreker 4: Dames
Ik ken ze niet. Tina is 1 van de vriendinnen van Tim dan... Zij weet wat het is om versiert te worden

Spreker 5: Mystery guest?
Please!!! Laat het niet Kevin (Satan) zijn van SIA. Ik heb hem 2 keer gezien en heb daar echt genoeg van. Zieke dingen heeft hij en dat is het geld niet waard! Daarnaast doet hij kleinerend tegen vrouwen!! Mijn gratis advies voor jou Kevin: Zoek professioneel hulp!!
Dit is mijn mening!!! En normaal ben ik bij alle bootcamps, maar deze DA-Bootcamp SLA IK OVER!!
Tropto!