Tropto schreef:Wat is dit allemaal voor een kutzooi over ipadressen??
Het zoeken naar ipadressen doe je wanneer mensen een wettelijke overtreding hebben gemaakt. Ik werk bij de kmar en ik kan dit weten. Waar zijn jullie mee bezig!?!?! Hebben jullie geen leven? Of draait het allemaal om concurrentie tussen fora??
Als ik merk dat ik word lastiggevallen of mijn familie dan ga ik er werk van maken. Met mijn ervaring bij de kmar heb ik mijn ipadres afgeschermd. Wat een gelul dat ik dit moet uitleggen.
Ik geef mijn mening over het DA-bootcamp. Ik zeg dat het mijn mening is... Oké, ik ging wat hard in op geruchten. Zo ben ik. En ik kan wat doorgeslagen zijn op wat onderwerpen... Maar dit is hoe iedereen reageert?
Ik kan niet geloven dat jullie zoeken naar een dader.
Mijn conclusie over deze berichten... Wat een gelul. Ik zeg niet dat ik altijd positief ben, of zo goed ben, maar dit slaat alles!!!
En wat anders, wie jullie beschuldigen en nog gaan beschuldigen, I don't give a fuck ass!!! Jullie doen maar... Ik ken die mensen niet.
Ik ga wat anders doen met mijn tijd... Met jullie wil ik niet in contact komen.
Ik ga niet naar het DA-Bootcamp en ik ga niet verder met .
Tropto uit!
Dan zou je ook moeten weten dat als jij bij de KMAR het netwerk gebruikt dat je strafbaar bent. En ik denk niet dat je dat wil zijn en nu in de positie wil zitten.
Ik heb ff gekeken waar alles naar toe leid, maar kom op zeg teksten met elkaar vergelijken om overeenkomsten te zien gaat mij een beetje te ver (maar is wel grappig)
Punt is, het is nu zoals het is. Ik snap niet dat sommige mensen gaan twijfelen aan de IP adres. Daarnaast moet Tropto ook inside information hebben wat er worden dingen genoemd. Deze info is echter alleen genoemd in de PU event Groep op FB. of door iemand die dichtbij de coaches staat.
Het mooie is nu dat je het hele forum verteld dat we een stel whiners zijn en dat je hier weg bent en naar een ander fora. Een soort Eric Cartman: "Screw you guys, i'm going home!"
@Jeff
Toen je de zogenaamde IP adressen uit de DB haalde postte je bewust een ander IP-adress. Degene met de 100% hit x 7 liet je achterwege. Totdat ik met een printscreen aankom zetten. Dan gooi je het ineens weer op Beschermen blablabla. Leuke bewoording. ik noem het ontwijken, maar dat ben ik