Zoals het jullie opgevallen is ben ik 'administrator' geworden dit is niet redenloos. Dit komt omdat Pim zich graag focust op de belangrijke zaken in het leven genaamd een gezin een vrouw etcetera.
Ik heb genoeg tijd om samen met jullie van DutchAttraction toch weer een groter succes te maken.
Nu weet ik dat veranderen vaak eng is, want het bestaat tenslotte uit twee woorden:
ver en anderen. Dit doet vaak de suggestie wekken dat het niet zo dichtbij komt maar helaas, dat doet het nu wel. Voor anderen is het ook niet.
Wat willen wij (ja, ik en Pim) gaan veranderen, we willen van DutchAttraction weer een ware Participatiesamenleving maken. Een doe demoncratie, waar ook jij het voor het zeggen hebt... zonder jullie is er tenslotte geen DutchAttraction.
Ik vind dat een ieder die deel neemt aan DutchAttraction zich in ieder geval even moet voorstellen, waarom... dan weten wij (ook jij) met wie we te maken hebben... dit is gewoon fijn, ok?

Het idee is om meer 'community' value te maken, als jij betrokken bent wordt dit beloond... je mag hier dan tenslotte gewoon ook blijven posten...
Vanuit mijn werk doe ik meestal veel met Informatie en informatica op een juiste manier en ook veilig weergeven hoort daar in het verlengde ook bij, ik vind het forum lichterlijk... lastig veel meer "Fora's" dan noodzakelijk sommige zelfs al jaren totaal inactief.
Nu zal de informatie zoals deze beschikbaar is, beschikbaar blijven, misschien alleen in een andere verdeling misschien in een oud archief. Wij weten nog niet wat we hier exact mee moeten doen... er is zoveel informatie... maar zo weinig activiteit.
Dat ziet Pim graag anders, ik ook...
Nu is mijn vraag wat zou jij graag hier zijn en hoe ga jij deel uit maken van de Participatiesamenleving?
Have a nice day, Wesley