Aan de andere kant, subforums zijn wel machtig irritant dus deze kun je inderdaad beter vermijden. Ik heb persoonlijk liever een geheel nieuwe board dan een subforum, maar dat ben ik.
belltower schreef:Is het sowieso niet een idee om de berichten alleen te kunnen lezen als je lid bent? Hierdoor houd je een bepaalde exclusiviteit binnen de community, nu is het mogelijk dat iedereen maar dan ook echt iedereen (dus ook alle vrouwen die een beetje research doen) de berichten kunnen lezen.
Houd het wel zo leuk en exclusief
BlazTer schreef:Nog meer wensen?
Greetz.
MarZell` schreef:BlazTer schreef:Nog meer wensen?
Greetz.
Twee bier graag!
Tommy Verlucchi schreef:Ik denk dat het te druk wordt. Niet dat alles door elkaar staat maar laat ons zeggen dat er nu voor elk iets een categorie is. Is dat nodig?
Caveman86 schreef:Hey BlazTer; allereerst een hartstikke goed forum hier. Gaat hopelijk lekker levendig worden...
Ik lijkt mij erg belangrijk om een soort "General Seduction Talk" of "Main Forum" of "Innergame" forum te hebben...Een heel subforum over "transitioneren" is echt overkill imho; en je zou het makkelijk kunnen samenvoegen in een omvattender subforum zoals ik genoemd had.
Edison schreef:Hey Blazter, ben het eens met bovenstaande opmerkingen. Voor mijn gevoel komen er te veel subforums wat de overzichtelijkheid van het forum niet ten goede komt. Persoonlijk zou ik alle subfora bij reviews, attraction en commerciële bedrijven eruit gooien, creëren te weinig toegevoegde waarde imo.
Cheers,
Edison
Terug naar “Aankondigingen, opmerkingen en verzoeken”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 83 gasten