Ja ik ben de schuldige heb per ongeluk die dropbox leeggetrokken .. ik ben een computer leek .. dus ja .. maar ik heb het even met tayler besproken die kan het morgen weer helemaal alles erin doen .. dus morgenavond moet het weer goed zijn...
Grt,
Frie
Dropbox!
-
- DA Groupie - Wannabee
- Sarge locaties: Amsterdam
- Contacteer:
Dropbox!
I quit apologizing for my past a long time ago .. 

- MaQ
- DA Groupie - Wannabee
- Sarge locaties: Overal waar het goed vertoeven is!
- Contacteer:
Re: Dropbox!
Drop.. box.. doos.. kut.. lul.. LUL... DROPLUL 
Het kan er ook maar ééntje zijn hea

Het kan er ook maar ééntje zijn hea

MaQ out!
Mystery Method, Juggler Method… man, I even bought the Gunwich “Dynamic Sex Life” manual. And it
was all good, in theory.
But then again, communism is good in theory."
-Mark Redman in Conquer your Campus
Mystery Method, Juggler Method… man, I even bought the Gunwich “Dynamic Sex Life” manual. And it
was all good, in theory.
But then again, communism is good in theory."
-Mark Redman in Conquer your Campus
-
- Bezig met een band op te bouwen met mijn toetsenbord
- Contacteer:
Het klopt wat Fried hierboven zegt, hij heeft per ongeluk de files weggehaald niet wetende dat ie dan de files bij iedereen weg haalt en niet alleen bij/voor zichzelf. Gelukkig heb ik mijn laptop die de dropbox folder ook deelt op me werk laten staan vandaag en daar is ie dus nog gesynced tot vanochtend.
Als ik morgen op me werk kom maak ik eerst een kopie van de hele dropbox folder. Als ik dan verbind met het internet zal die ook de mijne leeg trekken, maar omdat ik een kopietje eerst maak kan ik die er later weer inzetten. En dan heeft iedereen alsnog een complete dropbox.
Dit betekend dus dat de dropbox tot en met morgen rond een uurtje of 17:00-17:30 vrij leeg is. Rond deze tijd zal ik de dropbox weer herstellen en dan zijn alle bestanden weer terug.
Tayler
Als ik morgen op me werk kom maak ik eerst een kopie van de hele dropbox folder. Als ik dan verbind met het internet zal die ook de mijne leeg trekken, maar omdat ik een kopietje eerst maak kan ik die er later weer inzetten. En dan heeft iedereen alsnog een complete dropbox.
Dit betekend dus dat de dropbox tot en met morgen rond een uurtje of 17:00-17:30 vrij leeg is. Rond deze tijd zal ik de dropbox weer herstellen en dan zijn alle bestanden weer terug.
Tayler
-
- Heeft genoeg gepost
- Contacteer:
ik heb weer de dropbox van een paar maanden trug toegevoegd dus nu staan er weer wat op
- Johnny Player Special
- I <3 Keyboards
- Contacteer:
had ik je er maar nooit over verteld.. Let toch eens op man! 

When anyone tries to move beyond their allotted place
in life, refuses to keep quiet and play their position, they will be tested mercilessly -60
in life, refuses to keep quiet and play their position, they will be tested mercilessly -60
Terug naar “Aankondigingen, opmerkingen en verzoeken”