Klachten over de kwaliteit van de posts

Door ons en voor ons is het motto, dus heb je tips en/of opmerkingen. Laat het ons weten zodat we iedereen een beetje blij kunnen maken. :D
Jeffrey BlazTer
Kom ik nog wel uit mijn pc stoel ?
Berichten: 2287
Lid geworden op: do 03 dec 2009, 16:31
Sarge locaties: Den Haag, Rotterdam, Amsterdam, Utrecht
Twitter url: http://schoolofseduction.nl
Skype: jeffreygrune
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Klachten over de kwaliteit van de posts

Berichtdoor Jeffrey BlazTer » wo 23 jun 2010, 12:53

Hi allemaal,

Na aanleiding van het bericht van Ken en meerdere mensen die ik al vaker heb gehoord over dit probleem vraag ik jullie om eventuele oplossingen om de kwaliteit van de posts te waarborgen.

Dus als je ideeën hebt om de kwaliteit van de posts omhoog te krikken laat het hier even weten.

Groetjes,
BlazTer

P.S. ik hoef geen berichten hier te lezen dat de kwaliteit inderdaad zo laag is en weet ik veel allemaal, alleen oplossingen aub.

Gebruikersavatar
MarZell`
DA Groupie
Berichten: 316
Lid geworden op: zo 06 dec 2009, 12:16
Sarge locaties: Roosendaal, Breda
Skype: MarZell_Holland
Locatie: Roosendaal
Contacteer:

Re: Klachten over de kwaliteit van de posts

Berichtdoor MarZell` » wo 23 jun 2010, 13:51

Je kan nu een "thumb up" geven bij een waardevolle en kwalitatief goede post. Dit motiveerd mensen ook om kwaliteit te posten. Misschien kan je hetzelfde doen bij een slechte post! Dat je die een "thumb down" kan geven. Bij een X aantal Thumb downs krijgt de admin bijvoorbeeld een melding, waarna hij er een persoonlijk oordeel over kan vellen. Deze kan dan beslissen om de post bv. te verwijderen.

Het lijkt me overigens niet bevorderlijk voor de onderlinge sfeer als je kan zien wie een Thumb down geeft. Dit zou ik dan ook niet laten zien op het board. :lol:

Grtz, Marcel
Today's exercise will test your ability to translate Believe into Action`

Gebruikersavatar
Tommy Verlucchi
I <3 Keyboards
Berichten: 145
Lid geworden op: do 03 dec 2009, 18:34
Contacteer:

Re: Klachten over de kwaliteit van de posts

Berichtdoor Tommy Verlucchi » wo 23 jun 2010, 13:56

Misschien een subforum maken voor wat meer experten onder ons.

Waarmee ik doel op dit dus.

http://www.expert.duchattraction.nl (een 2de forum dus)

Eventjes verduidelijken.

Wildcouger, Eclec, Blazter, Lucky Maria, enz... Kunnen via op dat forum alles schrijven, lezen enz...

Terwijl "gewone" mensen zoals ik gewoon kunnen lezen.

Als je bij de mpua wilt geraken moet je mee met hen op stap en tonen dat je inderdaad mee kunt werken op het forum.

Veel moet er niet gebeuren. Installeer een 2de forumpje (kleiner en engelstalig misschien?). Maak dan op dit forum gewoon een groepje mpua (of weet ik veel aan) waarin je alle mensen van expert.dutchattraction.nl er in dropt. Dan weet je zeker dat je op dit forum al betere antwoorden krijgt en met welke antwoorden je rekening moet houden.

Edit: Nog een beter ideetje
Forum 1 = Dutchattraction.nl

- Vrije toegang (registeren en posten maar)
- 3 groepen (adminstrators, moderators (geven geen advies maar ruimen wel dingen op die niet volgens de regels passen!), mpua (zijn meester pua van deze mensen kun je veel leren dus adviezen zijn bruikbaar)


Forum 2 = mpua.dutchattraction.nl

(- Vrij toegang voor iedereen maar men kan alleen lezen wie meer wilt moet aan de nummer 2-3-4-5 of 4-5 voldoen)
1) Via invitatiecodes!
2) Voor je je kan aanmelden krijg je een standaaard vragenlijst met moeilijke tot zeer moeilijke vragen waar bij rollenspellen of acties kunnen gevraagd worden
3) Deze worden via een automatisch systeempje voorgelegd aan de mede mpua's
4) Die beslissen met wie/waar en wanneer je op stap mag!
5) Slaag je erin om aan een bepaalde opdracht te voldoen day/night game word je toegelaten



Dit lijkt veel maar zou hou je denk ik wat orde en gaan noobs zoals mij niet in discussie met mpua die het echt wel beter weten hoor.

Bertie S
DA Groupie
Berichten: 354
Lid geworden op: zo 06 dec 2009, 16:39

Re: Klachten over de kwaliteit van de posts

Berichtdoor Bertie S » wo 23 jun 2010, 14:39

Ban alle beunhazen, badgasten, bananenpellers en gelukszoekers,

of gewoon een 2e forum zoals Tommy zegt. Joker en ik hebben hierover ook al eens van gedachten gewisseld!
Afbeelding

Luck? Yeah let's call it luck, since I'm just to modest to call it a skill - Charlie Harper, Two and a half men

Jeffrey BlazTer
Kom ik nog wel uit mijn pc stoel ?
Berichten: 2287
Lid geworden op: do 03 dec 2009, 16:31
Sarge locaties: Den Haag, Rotterdam, Amsterdam, Utrecht
Twitter url: http://schoolofseduction.nl
Skype: jeffreygrune
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: Klachten over de kwaliteit van de posts

Berichtdoor Jeffrey BlazTer » wo 23 jun 2010, 14:47

@ Tommy,

Dit hoeft niet persee een tweede forum te zijn, kan ook gewoon een forum onderdeel hier op DA.

Gebruikersavatar
Tommy Verlucchi
I <3 Keyboards
Berichten: 145
Lid geworden op: do 03 dec 2009, 18:34
Contacteer:

Re: Klachten over de kwaliteit van de posts

Berichtdoor Tommy Verlucchi » wo 23 jun 2010, 14:50

Ahja was vergeten dat het phpbb3 is. Nou misschien ook dit forum wat indunnen? En misschien met een Q&A systeem werken. Als je echt met grote vragen zit die nergens anders besproken worden dat deze opgelost kunnen worden door de mpua's?

Zijn enkele ideeën die het forum ergonomisch maken en ook een pak rustiger.

Ook zoals bertie zegt nonposters die hier al +3 maanden zitten en niets gepost hebben eruit gooien.

Quill
Kom ik nog wel uit mijn pc stoel ?
Berichten: 914
Lid geworden op: di 05 jan 2010, 22:53
Contacteer:

Re: Klachten over de kwaliteit van de posts

Berichtdoor Quill » wo 23 jun 2010, 14:53

Ik zou wat meer aandacht schenken in het displayen van goede posts, blazter. Je kent het idee van de pualitzer nog.
Maar wat tommy hier voorsteld lijkt me geen vreselijk idee.

Want er zitten diamanten tussen. Je moet het alleen wel op de voorgrond zetten, anders raak je ze kwijt

Gebruikersavatar
Tommy Verlucchi
I <3 Keyboards
Berichten: 145
Lid geworden op: do 03 dec 2009, 18:34
Contacteer:

Re: Klachten over de kwaliteit van de posts

Berichtdoor Tommy Verlucchi » wo 23 jun 2010, 15:10

Hmhm ik zit juist te denken misschien moet je die actieve topics achterwege laten. Dan gaan de mensen meer zoeken in de secties en overlopen ze alles eens. Zo was het toch bij mij een paar maanden geleden. Ook zorgt het ervoor dat het forum een stukje kleiner en minder druk eruit ziet.

MisterB
I <3 Keyboards 4 life
Berichten: 181
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:48
Contacteer:

Re: Klachten over de kwaliteit van de posts

Berichtdoor MisterB » wo 23 jun 2010, 17:31

BlazTer schreef:Hi allemaal,

Na aanleiding van het bericht van Ken en meerdere mensen die ik al vaker heb gehoord over dit probleem vraag ik jullie om eventuele oplossingen om de kwaliteit van de posts te waarborgen.

Dus als je ideeën hebt om de kwaliteit van de posts omhoog te krikken laat het hier even weten.

Groetjes,
BlazTer

P.S. ik hoef geen berichten hier te lezen dat de kwaliteit inderdaad zo laag is en weet ik veel allemaal, alleen oplossingen aub.


geef eens een definitie van kwaliteit dan ? Volgens mij is dit helemaal persoonsgebonden.....

Je kunt een topic pas op kwaliteit beoordelen als je hiervoor voorwaarden/regels hebt opgesteld waaraan een topic moet voldoen....

Zie het als een APK keuring....een auto komt ook pas door de keuring als hij aan een aantal eisen voldoet...of deze auto dan ook uitstekend is dat is een ander verhaal...hij voldoet in ieder geval aan een bepaalde norm.

Dus mijn advies is om gewoon eens na te denken aan eisen waaraan een post moet voldoen:

-is het geen dubbele post
-hoe ervaren is de gebruiker
-bevat de post voorbeeld(en)
-staat het probleem duidelijk omschreven
-hoeveel argumenten worden er beschreven
-wijkt de post niet af van het onderwerp
-etc

Eigenlijk zou de post nagekeken moeten worden of hij voldoet aan de meeste eisen..dit zouden de moderators moeten doen...al kan ik ook weer begrijpen dat ze dan hier een fulltime job aan hebben.

Zou ook de inactieve leden of diegenen die alleen achter de rug om meelezen verwijderen. Dus gebruik maken van filters.

Als laatste denk ook eens na over een "beloningssysteem" in de vorm van Kudoos....oohnee dat is weer ergens anders :P . In ieder geval nu kun je alleen iemand bedanken maar je zou ook een waarde kunnen geven aan een post van 1(slecht) tot 10(zeer nuttig). De ervaren pua's haal je dan vanzelf eruit.

Wil je trouwens echte slechte posts zien dan ga eens een kijkje nemen om FOK forum....stel een vraag en je krijgt zomaar 50 antwoorden of meer, maar geloof me 99% is nutteloos of onzin ;)

Snippo
DA aan het verkennen
Berichten: 31
Lid geworden op: vr 11 dec 2009, 14:56
Contacteer:

Re: Klachten over de kwaliteit van de posts

Berichtdoor Snippo » wo 23 jun 2010, 17:42

Misschien dat je iets met titels kan doen onder de forum namen. Dat mensen als Wildcouger en SmoothDoc etc. iets in de richting van mPUA onder hun naam krijgen. Dan is het zo duidelijk wie je wel en niet kan geloven.
Ik zou het persoonlijk wel jammer vinden als de nieuwelingen worden buitengesloten, maar ik begrijp ook wel dat de meesters onder ons af en toe wel moe worden van al die onzin :p.
Je zou overal een sub-forum kunnen plaatsen en dan met 'ranks' (daar zal vast wel een nederlands woord voor zijn (A) ) werken. De administrators bepalen wie er ervaren genoeg is, delen deze personen in bij een bepaalde groep en in de sub-forums kan alleen gepost worden door personen uit deze groep. Maar de rest van het forum kan de posts dan nog wel lezen.

MisterB
I <3 Keyboards 4 life
Berichten: 181
Lid geworden op: wo 10 feb 2010, 20:48
Contacteer:

Re: Klachten over de kwaliteit van de posts

Berichtdoor MisterB » wo 23 jun 2010, 17:54

Snippo schreef:Ik zou het persoonlijk wel jammer vinden als de nieuwelingen worden buitengesloten, maar ik begrijp ook wel dat de meesters onder ons af en toe wel moe worden van al die onzin :p.


Ben ik ook met je eens. Lees hier ook ideeën van het maken van 2 aparte forums, en dat je aan bepaalde opdrachten moet voldoen wil je member kunnen worden. Lijkt me een beetje kinderachtig. Je kunt wel mensen gaan uitsluiten maar dan hou je een vaste groep over van 20 man ofzo. Dat lijkt me gezellig ?

Zie het als een vereniging. Iedereen mag lid worden zoals het ook hoort, alleen de een is meer getalenteerd of ervaren dan de andere. Daarom worden en ook diverse teams/klasses/categoriën gemaakt. Belangrijkste is dat het voor iedereen leuk blijft !

Zo moet het hier ook blijven is mijn mening, want volgens mij vinden de ervaren pua's het helemaal niet erg en denk zelfs leuk om de minder ervaren pua's te helpen. Vinden ze het niet leuk niemand die hun verplicht om te reageren. Zoekt iemand echt professionele hulp, advies of wil hij deelnemen aan een cursus dan kan hij hier ook uitstekend slagen !

Heb mijn mening denk ik nu wel gegeven :lol:

Quill
Kom ik nog wel uit mijn pc stoel ?
Berichten: 914
Lid geworden op: di 05 jan 2010, 22:53
Contacteer:

Re: Klachten over de kwaliteit van de posts

Berichtdoor Quill » wo 23 jun 2010, 18:21

Het wordt al opgelost. As we speak. Nieuwelingen zullen niet buiten gesloten worden, heb ik begrepen. So no worries, there.

Kinma
I <3 Keyboards 4 life
Berichten: 190
Lid geworden op: do 07 jan 2010, 20:56
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Klachten over de kwaliteit van de posts

Berichtdoor Kinma » wo 23 jun 2010, 20:50

- reageer alleen als je echt iets toe te voegen hebt
- houdt het zo kort mogelijk
- geef voorbeelden uit je eigen leven, niet uit boeken
- als je iets vraagt, vertel dan op welke manieren je het zelf hebt proberen oplossen

Splitsen vind ik een slecht idee.
"Mr. Roark, we're alone here. Why don't you tell me what you think of me? In any words you wish. No one will hear us."

"But I don't think of you."

Gebruikersavatar
Stone Pony
DA aan het verkennen
Berichten: 27
Lid geworden op: di 16 mar 2010, 20:35
Contacteer:

Re: Klachten over de kwaliteit van de posts

Berichtdoor Stone Pony » wo 23 jun 2010, 21:00

Zit meer te denken in de vorm van screenen voordat ze gepost worden zoals dat voorheen gebeurde op NLLounge. 3/4 mensen aanwijzen die alles lezen en het bericht terugsturen als het kwalitatief (grammaticaal of slaat nergens op) ver onder de maat is.
Wel erg tijdrovend, dat besef ik mij terdege, maar hiermee bouw je wel een controlemiddel in.

~Stone Pony
So tell me what you see, when you look in my eyes. Is that me baby? Or just a brilliant disguise....

Juggernought
I <3 Keyboards
Berichten: 103
Lid geworden op: di 29 dec 2009, 20:58
Contacteer:

Re: Klachten over de kwaliteit van de posts

Berichtdoor Juggernought » wo 23 jun 2010, 22:07

Splitsen lijk mij ook een slecht idee.

Kan je niet zoals op tweakers frontpage doen, dan kan je een post "recenseren" en als hij dan ver onder de maat is verdwijnt hij gewoon (wel klikbaar, maar niet gelijk zichtbaar).
The clock is running. Make the most of today. Time waits for no man. Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift. That's why it is called the present.

Jeffrey BlazTer
Kom ik nog wel uit mijn pc stoel ?
Berichten: 2287
Lid geworden op: do 03 dec 2009, 16:31
Sarge locaties: Den Haag, Rotterdam, Amsterdam, Utrecht
Twitter url: http://schoolofseduction.nl
Skype: jeffreygrune
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: Klachten over de kwaliteit van de posts

Berichtdoor Jeffrey BlazTer » wo 23 jun 2010, 23:20

We gaan niet splitsen, het forum blijft gewoon zoals het is, maar de echte goede berichten worden in een andere gedeelte geplaatst waar iedereen gewoon kan reageren. Leden kunnen daar geen onderwerpen starten maar wel gewoon reageren op berichten.

Juggernought
I <3 Keyboards
Berichten: 103
Lid geworden op: di 29 dec 2009, 20:58
Contacteer:

Re: Klachten over de kwaliteit van de posts

Berichtdoor Juggernought » ma 28 jun 2010, 11:28

BlazTer schreef:We gaan niet splitsen, het forum blijft gewoon zoals het is, maar de echte goede berichten worden in een andere gedeelte geplaatst waar iedereen gewoon kan reageren. Leden kunnen daar geen onderwerpen starten maar wel gewoon reageren op berichten.


Ik had het met Bramus hier nog over en ik vind het niet echt een logische move. Nu houd je nog steeds een moeilijk vervuild topic over?! Daarnaast vind ik het dubieus wie er bepaalt wie wel en niet mag starten met een onderwerp. Neem nou Bramus, die jongen heeft echt nul game, maar hij kan wel hele goeie artikelen schrijven... :P

Mij lijkt de volgende volgorde het meest logisch:

-Stel ik (en of ik dan MPUA, AFC of iets daartussen ben boeit niet) schrijf een artikel of post over iets. Bijv. Phonegame
-Daar komen dan een sloot reactie's op; eigen ervaringen, commentaar op mijn phonegame, leuke smsjes, grammaticale verbeteringen etc. etc.
-Daaruit maak ik of iemand anders een nieuw artikel waarin al die comments in meegenomen zijn. (Gewoon een goed lopend verhaal).
-Dat artikel komt te staan in PUA spotlight of "beste artikelen" gedeelte of weet ik veel wat je het wilt noemen, hier kan dan ook NIET meer op gereageerd worden, alleen via PM, mocht je het echt oneens zijn met de schrijver.
-Als mensen nu een vraag hebben kan er ook gerefereerd worden aan dat artikel
-Zo wordt dit forum naast een sociale online ontmoetingsplek ook nog een kennisdatabase (wat enorm positief zou zijn dunkt me).
-Mocht iemand nou een hele andere stijl hebben qua phonegame, dan doe je dit hele proces opnieuw en dan zet je dat er onder, maar dat zijn dan dus max 2 post in het best off phonegame topic.

En zo kan je als je opzoek bent naar een onderwerp het artikel in dat gedeelte teruglezen. En omdat hier zwaar over gediscussieerd is, weet je dat het fieldtested en kwaliteit heeft.

Een klein voorbeeld:

Terick opende laatst in off topic een topic over online shoppen, hier kwamen toen wat reactie's op van andere toffe merken en winkels.
Op VA had volgensmij Satisfaction ook een hele grote post gemaakt over kleding en vette zaken en hier kwamen ook veel reactie's op. Dit bij elkaar maakt een mooi artikel voor de jongens die inspiratie willen hebben voor een nieuwe kledingstijl.

Zie maar wat je er mee doet, maar een kwaliteitsslag zou niet gek zijn.
The clock is running. Make the most of today. Time waits for no man. Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift. That's why it is called the present.

Jeffrey BlazTer
Kom ik nog wel uit mijn pc stoel ?
Berichten: 2287
Lid geworden op: do 03 dec 2009, 16:31
Sarge locaties: Den Haag, Rotterdam, Amsterdam, Utrecht
Twitter url: http://schoolofseduction.nl
Skype: jeffreygrune
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: Klachten over de kwaliteit van de posts

Berichtdoor Jeffrey BlazTer » ma 28 jun 2010, 12:27

Je moet altijd kunnen reageren op posts vind ik. Er is namelijk niet 1 guideline voor phone game, club game of weet ik veel wat voor game.
Iedereen doet zijn eigen ding (althans de meeste) en daaruit onstaan de discussies, ook op goede artikelen mag gewoon gediscussieerd worden.

BridgeDoc

Re: Klachten over de kwaliteit van de posts

Berichtdoor BridgeDoc » ma 28 jun 2010, 12:52

Indien je ergens een klacht over hebt, zo is het in het normale leven ook in een democratie, dan meld je dit en juist op een forum zou dit moeten leiden tot mooie discussies.

Het gebrek aan kwaliteit of kwalitatieve posts kan je niet alleen verwijten aan de poster maar ook aan jezelf door de poster te weinig feedback te geven. Indien iemand echt niet besluit te luisteren kan je hem natuurlijk altijd negeren... de forum post melden etc. etc.

Maar volgens mij moet je niet willen leven in een dictatuur en is een forum juist daar voor discussies, af en toe iemand wijzen op de zoekfunctie kan ook geen kwaad.

Gebruikersavatar
Bas
Zoekt een hobby
Berichten: 686
Lid geworden op: ma 28 dec 2009, 15:03
Sarge locaties: Amsterdam, Leuven (BE)
Locatie: Amsterdam & Leuven
Contacteer:

Re: Klachten over de kwaliteit van de posts

Berichtdoor Bas » ma 28 jun 2010, 19:58

Zolang we al afspreken niet alleen een post met

" :P "

of andere van die korte, onzinnige dingen neer te zetten op dit forum, kom je al een heel eind. Nieuwelingen moeten ook hun mening kunnen ventileren, maar het forum moet geen alternatieve ontmoetingplaats worden. Sommige mensen posten alleen omdat ze dan ff een leuke opmerking kunnen plaatsen en daarmee denken 'credits' te verdienen. Deze posts zie ik vaak zat en zijn ronduit irritant.

Een tip:
Ik zat een tijd op het forum van jeugdscheidsrechter.nl. Hier kon je een bepaalde status verdienen naarmate je meer hebt gepost. Zo had je 'beginner' en kon je je uiteindelijk opwerken tot 'Pierluigi Collina'. Wellicht een idee om een dergelijke functie hier ook toe te passen?

Gebruikersavatar
LtAloneri
I <3 Keyboards
Berichten: 126
Lid geworden op: za 09 jan 2010, 10:14
Locatie: Roosendaal
Contacteer:

Re: Klachten over de kwaliteit van de posts

Berichtdoor LtAloneri » ma 28 jun 2010, 20:40

Bas schreef:Een tip:
Ik zat een tijd op het forum van jeugdscheidsrechter.nl. Hier kon je een bepaalde status verdienen naarmate je meer hebt gepost. Zo had je 'beginner' en kon je je uiteindelijk opwerken tot 'Pierluigi Collina'. Wellicht een idee om een dergelijke functie hier ook toe te passen?


Dit concept wordt op veel fora toegepast inderdaad. Maar naar mijn ervaring krijg je dan juist meer spam zoals je eerder beschreef (met 'leuke reacties' enzo), omdat mensen graag een hogere rank willen behalen. En aangezien het aantal posts van iemand nu ook al duidelijk wordt weergegeven (zonder coole titel) erbij kan iedereen nu ook al een dergelijke indicatie van de poster zien. Just my thoughts ;)
I'm my own self-fulfilling prophecy

BridgeDoc

Re: Klachten over de kwaliteit van de posts

Berichtdoor BridgeDoc » ma 28 jun 2010, 21:39

Bas schreef:Zolang we al afspreken niet alleen een post met

" :P "

of andere van die korte, onzinnige dingen neer te zetten op dit forum, kom je al een heel eind. Nieuwelingen moeten ook hun mening kunnen ventileren, maar het forum moet geen alternatieve ontmoetingplaats worden. Sommige mensen posten alleen omdat ze dan ff een leuke opmerking kunnen plaatsen en daarmee denken 'credits' te verdienen. Deze posts zie ik vaak zat en zijn ronduit irritant.

Een tip:
Ik zat een tijd op het forum van jeugdscheidsrechter.nl. Hier kon je een bepaalde status verdienen naarmate je meer hebt gepost. Zo had je 'beginner' en kon je je uiteindelijk opwerken tot 'Pierluigi Collina'. Wellicht een idee om een dergelijke functie hier ook toe te passen?


Hey Bas,

Goed onderbouwde post. Dit is echter ook exact wat ik bedoelde.

De ranking is een goed idee -- zit ook standaard in de forum software. Echter kan dit als nog een scheef beeld geven op enkele internationale fora's zijn er dan ook een paar clowns die enkele honderden berichten posten in enkele dagen over van alles en nog wat zonder dat het constructief bijdroeg.

Ik denk daarnaast dat een post count niet altijd een representatieve indicator is, denk eraan dat mensen in het echte leven bijvoorbeeld een bepaalde betrokkenheid tonen tot de 'gemeenschap' deze zullen dus minder posten -- veel lezen -- en daarmee dus dan niet de 'status' welke zij verdienen behalen?

Daarnaast kwantiteit voor kwaliteit kan nooit een goede indicator zijn. Ik kan me voorstellen dat een afgezonderde hoek waar je uiteindelijk in kan groeien een beste stimulatie kan zijn om goede dingen te posten of iets in die zin.

-- WS

Chipmunk
DA Groupie
Berichten: 482
Lid geworden op: wo 17 feb 2010, 22:52
Contacteer:

Re: Klachten over de kwaliteit van de posts

Berichtdoor Chipmunk » vr 16 jul 2010, 00:52

die postrankings zijn uberlame trouwens


Terug naar “Aankondigingen, opmerkingen en verzoeken”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten