Casanova Bootcamp door Veronica

Door ons en voor ons is het motto, dus heb je tips en/of opmerkingen. Laat het ons weten zodat we iedereen een beetje blij kunnen maken. :D
Gebruikersavatar
SmoothDoc
Beheerder
Berichten: 2356
Lid geworden op: do 10 dec 2009, 10:42
Skype: SmoothDoc1
Contacteer:

Casanova Bootcamp door Veronica

Berichtdoor SmoothDoc » di 17 jul 2012, 23:19

Ik vroeg me al af wanneer ze zouden gaan beginnen met een programma in Nederland.

In ieder gaat Veronica Casanova Bootcamp draaien in Villa Casa Nova op een geheime plaats in Nederland.
Nou, nou wat geheim. :|

http://www.mediacourant.nl/?p=131186

Coaches: Tom Gorny, Royce, en CJ.

Het is in ieder geval een heel goed team, en het kan een ontzettend mooie kans zijn voor iedereen in de community. Wij hebben ook wel eens een pilot gemaakt, die je kan terugzien op onze website http://www.datingdoctors.nl. Daarin zie je Royce ook nog. Leuk ook dat Royce een aantal van zijn beginstapjes nog voorkomne in dit artikel. Deze pilot ging nooit door. Wie weet gaat het dan toch nog goed kome. Ook leuk dat ik vaag iets wat ik vaak zeg tegenkom. Ze worden getraind om hun verlegenheid om te zetten in charme

Het is een hele serie, een beetje als VH1 - de pick up artist.

Ik hoop dat het een beetje cult wordt. 1 miljoen kijkers of meer zou leuk zijn.

Als je dit leest kan je best gespannen zijn: Natuurlijk is het niet alleen leedvermaak wat de klok slaat

Met andere woorden, Veronica gaat toch wel voor heel veel leedvermaak. Wat bij mij enigszins tenenkrommend werkt.

Er komt dan wel dit daarna: Want tussen neus en lippen door wordt een serieus staaltje introspectie bewerkstelligd. De mannen moeten hun eigen angsten overwinnen

Met andere woorden: serieuze introspectie - moet tussen neus en lippen door. Klinkt typisch TV. Ik ben benieuwd. Toch eerst maar zien. Ik zit in ieder geval voor de buis gekluisterd. Reken maar! Ik zou zelf nog een community TV avond hiervoor organiseren. Echt super leuk. Nog mensen voor? Ik heb wel een beamer.

Ik wens de 3 coaches heel veel plezier en succes. Ik ken ze allemaal, en ze zijn zeker niet van de poes maar meer nog van op de poes. Ik gun iedereen de liefde die ik elke dag mag ervaren. En dit is daarin weer een stap in de goede richting. Tip: blijf bij je overtuiging en principes -
Ze knippen je toch nog wel enigszins in de hoek die zij willen. Is al moeilijker als je dingen onder het mom van; "Joh, dit is voor de TV leuk". afwijst.

Eind augustus komt TopDoc terug van Riga, neem ik de camera mee of in Villa Ibiza eens wat te filmen. Make a Youtube hit. Hopelijk lekker meeliften op het succes..... (H)

Verlegen mannen worden casanova’s bij Veronica
Geplaatst op Thu 28 Jun 2012 om 12:34

Veronica komt dit najaar met de tv-show Casanova Bootcamp, waarin drie mannen hun leven drastisch omgooien. Alle drie zijn ze onzeker, verlegen en onervaren in de liefde, en daar moet de show verandering in brengen. Dat heeft SBS donderdag laten weten. De mannen nemen hun intrek in Villa Casa Nova. “Met hulp van drie professionele coaches worden ze getraind om hun verlegenheid om te zetten in charme en om hun angst om vrouwen te benaderen voor altijd achter zich te laten.”

Volgens Veronica is het hard nodig dat de mannen onder handen worden genomen. “Ze hebben geen idee hoe ze een vrouw moeten benaderen, imponeren of versieren, laat staan hoe ze een serieuze liefdesrelatie met hen op moeten bouwen en onderhouden.”

De programmamakers hebben voor de mannen maar één doel voor ogen. “Een gewilde man worden die weet hoe hij een vrouw moet versieren.”

Zappen.blog schrijft het volgende:

Klunzen in de liefde kunnen zich melden bij Veronica. De zender komt dit najaar met Casanova Bootcamp, waar plek is voor drie vrijgezelle mannen. Alle drie zijn ze onzeker, verlegen en onervaren in de liefde. Ze hebben geen idee hoe ze een vrouw moeten benaderen, imponeren of versieren, laat staan hoe ze een serieuze liefdesrelatie met hen op moeten bouwen en onderhouden.

Om deze reden nemen ze hun intrek in Villa Casa Nova, met uiteindelijk één doel: een gewilde man worden die weet hoe hij een vrouw moet versieren. Met hulp van drie professionele coaches worden ze in Casanova Bootcamp getraind om hun verlegenheid om te zetten in charme en om hun angst om vrouwen te benaderen voor altijd achter zich te laten.

Scriptgirl.nl is minder enthousiast:


http://www.veronicamagazine.nl/entertainment/nieuws/440-veronica-gaat-echte-mannen-produceren
Het Dating Doctors Jaarprogramma.

P.S. Ik bewonder en verwonder over mijn dochter en zoon. Ik indoctrineer ze met 2 dingen

1. dat ze nooit opgeven
2. dat fouten maken goed is om beter te worden.

Multiple
I <3 Keyboards 4 life
Berichten: 181
Lid geworden op: di 17 mei 2011, 20:51
Sarge locaties: Leiden, Den Haag, Haarlem, Amsterdam
Contacteer:

Re: Casanova Bootcamp door Veronica

Berichtdoor Multiple » wo 18 jul 2012, 08:42

Ik zat er ook al op te wachten. Ben benieuwd of het een kijkcijferkanon gaat worden of dat het tegenvalt. Wat de gevolgen zijn voor het ledenaantal op DA. The Pick-up Artist was niet zo een groot succes toch? (600000 seizoen 1 & onbekend aantal seizoen 2)

BadboyOfTao
Kom ik nog wel uit mijn pc stoel ?
Berichten: 1273
Lid geworden op: vr 23 jul 2010, 02:20
Sarge locaties: Utrecht en Amsterdam
Contacteer:

Re: Casanova Bootcamp door Veronica

Berichtdoor BadboyOfTao » wo 18 jul 2012, 08:48

Ben benieuwd!

Wat betreft community-tv-avond is het misschien een leuk idee om alle afleveringen op te nemen en op de avond dat de finale draait een marathon te kijken van alle afleveringen. Als het op een doordeweekse dag op tv komt is dat natuurlijk minder geschikt.
GUIDE: PAIQ internetdating : http://ur1.ca/9r80n
mijn FR: http://ur1.ca/fg40g

Shur--
Heeft genoeg gepost
Berichten: 54
Lid geworden op: di 15 mei 2012, 10:19
Sarge locaties: Amsterdam
Contacteer:

Re: Casanova Bootcamp door Veronica

Berichtdoor Shur-- » wo 18 jul 2012, 10:33

Zou ik best willen produceren...pik je nog wat praktijkervaring mee :)


Terug naar “Aankondigingen, opmerkingen en verzoeken”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten