Review dvd

Door ons en voor ons is het motto, dus heb je tips en/of opmerkingen. Laat het ons weten zodat we iedereen een beetje blij kunnen maken. :D
Tayler
Bezig met een band op te bouwen met mijn toetsenbord
Berichten: 92
Lid geworden op: vr 22 jan 2010, 14:51
Contacteer:

Review dvd

Berichtdoor Tayler » wo 10 feb 2010, 14:47

Mijn tip/opmerking over het forum;

Het is mij opgevallen dat er bij de review dvd's, boeken, seminars en bootcamps staan. Maar ik zie nergens andere filmpjes staan. Er zijn ook veel losse filmpjes (niet youtube filmpjes van 5 min) Maar gewoon echt filmpjes van een uur. Die niet echt bepaald in 1 catagorie passen. Misschien dat dvd veranderd kan worden in dvd/filmpjes of iets dergelijks. Of dat er een nieuw sub-kopje kan komen met Overige videomateriaal bijvoorbeeld?

Als het wel de bedoeling is dat overige filmpjes daar gewoon onder vallen dan is dat een mis interpetatie van mij en hoor ik het ook graag.

Tayler

Gebruikersavatar
Sik
Zoekt een hobby
Berichten: 648
Lid geworden op: wo 30 dec 2009, 11:01
Locatie: Den Bosch
Contacteer:

Re: Review dvd

Berichtdoor Sik » wo 10 feb 2010, 14:52

Het meest logische is om dit gewoon bij DVD's te plaatsen. Misschien is het dan wel geen DVD formaat, maar het idee blijft hetzelfde ;)

Dat is hetzelfde als dat iedereen het altijd heeft over een TomTom. Het woord navigatiesysteem bestaat tegenwoordig al bijna niet meer. Heb je een Navman of een Garmin navigatiesysteem, noem je het toch gewoon TomTom :P

Slecht voorbeeld , misschien iets te ver daarin, maar je weet wat ik bedoel ;)
"The spaces between your fingers were created so that another's could fill them in."

Smile

Re: Review dvd

Berichtdoor Smile » wo 10 feb 2010, 14:58

Je kan het ook gewoon "Beeldmateriaal" noemen. Daar valt alles meteen onder.

Gebruikersavatar
Sik
Zoekt een hobby
Berichten: 648
Lid geworden op: wo 30 dec 2009, 11:01
Locatie: Den Bosch
Contacteer:

Re: Review dvd

Berichtdoor Sik » wo 10 feb 2010, 15:22

Klopt helemaal! BlazTer zal dit straks wel lezen en reageren :)
"The spaces between your fingers were created so that another's could fill them in."

Tayler
Bezig met een band op te bouwen met mijn toetsenbord
Berichten: 92
Lid geworden op: vr 22 jan 2010, 14:51
Contacteer:

Re: Review dvd

Berichtdoor Tayler » wo 10 feb 2010, 15:42

Smile schreef:Je kan het ook gewoon "Beeldmateriaal" noemen. Daar valt alles meteen onder.


Dat was dus de rode draad van het verhaal


Terug naar “Aankondigingen, opmerkingen en verzoeken”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten